Vilken röra..

Fy fan asså. FK ringde och jag visste ju att de skulle göra det rätt så snart.. men nu ringde hon iaf. Hon är en hemsk jäkla bitter människa som inte lyssnar på nån förutom dem hon slickar i röven och beter sig så jäkla illa mot dem hon handlägger. Jag önskar att ja inte hade henne alls. De vill inte lyssna till vad min läkare har att säga, inte heller min terapeut. Papprerna från andreashuset har inte kommit in, så nu har ja försökt att få tag i dem. Ringde även min läkare, men hon var inte anträffbar förrän på tors. Då måste ja gå ner på den öppna mottagningen. Måste vara där kl 7 för att ens ha chansen att träffa henne. Hon är annars uppbokad i två månader framåt.. helt sjukt..

Ringde även ams, så ja ska försöka att åka dit i morgon. Måste få en andra opinion från dem. Asså se vad de säger, om de tror att de kan hjälpa mig med rehabiliteringen och hur det skulle gå till isf. Men ja måste ta mig dit, till det lokala ams. Så det blir farsta im. Han var hur trevlig som helst han ja prata med i telefonen och svarade på alla frågor ja har. Tog sig tid. Sånt gillar jag. Han kändes som en psykolog *garv* Lite roligt... Men ja fick en massa tips iaf...

Johan är i malmö, men sitter just nu på planet. Han landar om en halvtimme. Känns bättre då ja vet att han är på marken igen. ja hatar då han flyger, min mage gör uppror. ska kila ut med ludde strax och starta tvättarna där nere. har ju tvättstugan.. sen ska ja laga nån mat till middag, spännande, inte! ikväll blir det slapping!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: