1 November..


Idag ska vi åka till Årsta. Vi ska vara där vid 12 snåret. Är visning på VÅR lägenhet mellan kl 12-13. Kommer bli så spännande. Minns ju inte exakta tapeter som vi valde, men det kommer att bli en massa grått. Hade så svårt att välja tapet överhuvudtaget, fanns inte så mkt snyggt. I sovrummet däremot blir det färg. Så det ska bli "spännande" att se vilken färg det nu var vi valde. Men det var åt det lila hållet. Vi valde ju tapeter i somras, så det var ju ett tag sedan. Nej det kommer att bli spännande.. Hihi..

Sen efteråt så ska vi till Per och Marianne. Ska hälsa på dem och lilla Annie. Lämna present. Efter det blir det nog att åka och handla. Tror jag. Vi har ju inte så mkt hemma i kylen, så det är nog ett måste. usch jag är inte alls pigg. Känner mig inte ett dugg utvilad. Sovit så jäkla hackigt i natt. Upp på toa hela tiden, Johan la sig sent, sen snarka han självfallet. Men värst va väl toa besöken. Har värkt i min fot i natt oxå. Nej ska ta och sätta fart här som vanligt. Ska ju åka om nån timme. Ska in i duschen... Krams!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: