A piece of cake...


Var nere och hämtade min bok som jag beställde från cdon.com i förra veckan. Den kom igår, men man fick inte hämta den förrän sent, så då hämtade jag den idag istället. Tänkte ta och köra igång med lite bak så fort jag flyttat. Så jäkla skoj att baka =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Skoj! Får se om du blir nöjd med recepten. Jag pröva ett som jag inte tyckte om från henne. Idag har jag gjort d vanliga.Varit på sy juntan:) och sen hem o äta lunch och sen kolla lite serier sen hämta Rebecca o laga mat,äta o diska. Nu sitter jag här.Ska duscha, kolla serier o sova tidigt. Jag vaknade inatt av att jag var kissnödig sen kunde jag inte somna om på flera timmar.Var pigg som attan sen vart d varmt sen kallt. Såå jobbigt.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: