Fler förslag till listan..

Nu har många sagt vad de tycker. Än så länge är det 10 nov och 13 nov som är poppis.. Beräknad förlossning är iaf 11 nov.
När tror du att Theo kommer =)


9 nov, fars dag, Theos namnsdag, Jag (bara för att ja måste vara lite smått romantiskt lagd).
10 Nov, Hanna, Lotta  ( Hanna har sagt hela tiden att Theo kommer innan BF).
11 Nov, Mindy (om inte theo kommer på bf så kommer han den 18:e - Mindy)
12 Nov, Annika
13 Nov, Jonas, Johan (bara för att jäklas då vi ska flytta).
14 Nov, Malin
15 nov, Lillemor
16-17 Nov, Evelina

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Ang:hinken.Hm jo den tar jag gärna=) Kan vara skönt o ha då vi har så långt till soptunnan.vad gullig du e=)

Postat av: Cicci

Jag tror han kommer den 21 eftersom Maximus kom 10 dar efter BF.. :D

2008-11-09 @ 22:53:40

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: