Förbannade jag..


Jag var ju så trött så jag tänkte gå och lägga mig. Hoppar in i sängen och lägger mig bredvid ludde som värmer mig en massa. Är ju så kallt inne i vårt sovrum. Håller precis på att somna - kanske bara legat där i 5 min. Ja då sätter de igång med lövblåsaren utanför. Jag tänkte, detta är ju inte sant. Jag orkar fan inte. Lägger en kudde på huvudet och försöker att slappa av och somna om. Då blir ljudet starkare, som om de är precis under balkongen. Lägger ytterligare en kudde på huvudet. Ljudet slutar efter en kvart eller någe. Då tog jag bort kuddarna, blev ju så varmt så man nästan blev yrslig. Går nån minut, sen börjar det ringa på dörren - jag vägrar gå upp. Det ringer igen, å igen, å igen, å igen - sammanlagt 5 ggr, på det så börjar de knacka. Men ursäkta, om ni har provat med att ringa 5 ggr så tror ja inte två knackningar kommer att hjälpa mig upp ur sängen. På det så står ju ludde och skäller vid dörren. Han kommer och hämtar mig och säger som hey det är nån som vill in. Jag sa åt honom att inte bry sig å gå å lägga sig. Han gjorde det????!!! What? Människan gick iväg. Sen började den där jävla lövblåsen igen - på andra sidan. Jag gissar på att det var fastighetsskötaren som ringde på. Jag vet ju inte. Men det är aldrig nån som ringer på här om dagarna. Och är det någon som jag känner så ringer de alltid innan. Fastighetsskötaren har en tendens att ringa på dörren bara. De har vårat nr, men jag är så trött på att vara till deras förfogande då DEM kan. Ja nu kan inte jag. Så fuck off. Blev på så jävla dåligt humör i sängen. Så kunde ja inte sova för det. Va tvungen å gå på toa, sen fick ja frossa. Nu dricker ja te och då börjar ja svettas. Suck! Om jag bara hade fått sova ett litet tag. Nu fick ja inte en minut. Å nu när jag gått upp. Då är det så jäkla tyst så det finns inte. *MORR* Nej ska sitta här å ta det lugnt ett tag till, sen får jag se om det blir sängen igen - om jag vågar försöka...

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Som du beskriver så kan det inte bli värre...synd om dig...Finns inget värre än den där löv maskinen för det håller sånt jävla liv..kom u håg när jag bodde i 2an o på andra våningen så hörde man det tydligare än man göra nu när man bor på 4 våningen...sån gör en så himla arg...Hoppas att du kommer i söm i gen snäckan...stor krma på dig

Postat av: Mindy

Nu vill jag bara bli frisk så man kan vara sig själva o shoppa :) Snart så får man börja med julklappar :) Ska lbis å skoj....krammar

2008-11-07 @ 14:28:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

HA en skön fredag kväll med manen din..Stor kram på dig från mig :)

2008-11-07 @ 14:37:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Ang glögg kvällen.Går aldrig in på facebook så skriver här istället=) Jag kommer gärna.Får se om nån i familia vill följa med.Skoj=9

2008-11-07 @ 16:11:19
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Usch man blir så jäkla slut när man håller på att somna men blir störd.Åh vad jag tycker synd om dig.Du behöver juh verkligen få vila upp dig den här veckan för snart smäller det.Försök att vila så mycke du kan. Kram på dig.

2008-11-07 @ 16:13:59
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh jag kollade länken du skicka.Blir så avis på vad folk kan göra.Men jag undrar verkligen om dom e så goda dom där.Massa sugarpaste och färg grejjer.Skulle vilja smaka en för att se.

Har du smakat någon sån där liknande?

2008-11-07 @ 16:23:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: