Han vill bara inte ut..

Du har 2 dagar kvar till förlossning (99,3%)

Jag kan nog glömma att Theo kommer att titta ut idag. Var ju rena önskedrömmen att han skulle komma. Men jag känner ingenting överhuvudtaget. Det drar inte, det ilar inte, ingen slags värk - nada. Är detta lugnet före stormen? Vill bara att han ska titta ut nu. Börjar bli förjäkligt jobbigt. Så löjligt. Ja menar här jag jag gått med honom i magen i 9 månader och jag tycker de 4 sista dagarna har varit hemska. Önskar nästan att de hade sagt till mig att jag var beräknad till den 17:e och så kom han den 11:e eller något. Bara för att den mentala biten inte skulle vara så jobbig.

Inget verkar sätta igång värkar heller. Jag menar, jag är ju inte den som inte är aktiv. Jag har varit ute och gjort saker och ting. Om inte annat så har ja promenerat varje dag. Jag städar och diskar. Senast i fre så dammsög jag och skura golvet. Rensa avlopp etc. I ons så skura jag väggar. Igår så flytta ja runt kartonger och diska. Lixom inget som sätter fart på honom överhuvudtaget. Han vill bara inte ut, så är det.. Jag ska väl bara vara glad om han kommer ut någon dag.  Och då tror jag att han kommer att jävlas och komma på tors.
Vill inte ha den 13:e. Tur att det inte är fre den 13:e iaf. Alltid något.
Nej usch, väntan känns alldeles för lång just nu..


Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Helt otroligt jue.Måste bero på att du varit så aktiv under hela graviditeten,han har vant sig:P

Gud vad häftigt ändå att han verkligen kan titta ut vilken dag som helst=)

Har du något besök hos barnmorska planerad innan förlossning?

Postat av: Mindy

God kväll snäckan...Söt mage du har snäckan..snart så kommer han till er :) Det var en mysig dag med min familj..mycket gott att äta o gott sällskap :) Ha en skön söndag kväll.krammar

2008-11-09 @ 17:59:20
URL: http://blondis81.blogg.seb
Postat av: Cicci

Vilken fin mage du har!

2008-11-09 @ 22:41:59
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan..Ska dit i morgon 0830..ska göra olika tester o så får man hoppas att man får höra hjärtat på bebisen...HA en skön måndag sötisen.krammar

2008-11-10 @ 09:11:46
URL: http://blondis81.blogg.seb

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: