Helt slut..

Usch det blev ingen ordentlig uppdatering som jag sa att jag skulle ordna idag. Har bara varit så trött hela dagen och sovit mestadels av tiden. Jag antar att all kraft som jag hade i helgen tog slut. Något sånt. Har verkligen inte plockat ett dugg idag. Inte ett smack. Inte ens lakritsbiten som jag tappade på golvet. Ja ni förstår. Tänkte ställa mig å diska här. Men jag vet inte om jag orkar det. Men jag ska ta och fixa det. idag iaf. Ikväll så tänkte ja försöka att gå igeom lite lådor om jag orka. Men jag får se. Väntar på att Johan ska komma hem. Vi ska åka och stor handla. dvs jag måste skriva inköpslista. Men ja har inge block å inge penna. Hur ska det här gå??!! Haha.. Måste kolla om jag kan hitta det i röran. Får se om vi åker förbi elgiganten och järnia på samma gång. Allt ligger ju där i sickla. Men får se. Jag måste orka gå oxå. Ska ta Johans kryckor. Se om det underlättar någe. helst skulle ja vilja ha en rullstol..

Annars idag så vakna ja av nyheten att Carro fick sin lilla flicka i morse vid 5 snåret. Myyyys! Hon var beräknad till den 20:e om jag inte missminner mig. (lotta får rätta mig annars). Men jag kände på att hon skulle komma innan mig. Hon är nmligen omföderska - brukar ju gå fortare då. Sen har hon ju haft värkar och sånt nu den senaste veckan/veckorna. (LYX). Nej riktigt avis är man ju.. Men snart är det min tur. En vecka kvar bara.. Max!

Skickade blommogram idag oxå. Hoppas Eva blir glad då hon får det i morgon. Hon fyller nämligen 50 år och det ska firas på lör. Troligen utan mig och Johan då.. Jäkligt trist, såg fram emot det. Men om Theo inte hittat ut, så kommer jag ändå inte kunna sitta ner för länge. Allt gör ju ont. Ska ringa henne imorrn (om telefonen blir inkopplad idag). Så jag skickar lite blommor i fall att. Blev denna bukett. Gillade den!


Nej nu blev jag trött igen. Suck! Ska röra på mig lite - se om ja kan hitta papper å penna..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: