Inge sös förrän måndag...

Ringde just specialmödravården där på bb på sös.. Trodde ja skulle få "turen" att komma in redan i morgon. Men eftersom de räknat ut att min 41+3 inte är förrän lör - då de har stängt. Så måste jag vänta till måndag. De har nämligen en massa köer, jag är inte ensam i sthlm området om att vara sen. Hon var jätte trevlig på luren iaf. Så det gick bra. Men surt som fasen å vänta ända till måndag. Jag hoppas han hinner titta ut under helgen då. Får väl peppa honom lite här...

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja chansen finns ju fortfarande att han kommer ut på egen hand! hoppas!

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad jobbigt att vänta ännu längre. MEn då vet du senaste dagen iallfall.Gud vad ni måste längta.:)

Lycka till gumman. Hälsa J.

Kramis

2008-11-20 @ 13:22:26
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: