Kväll..

Ja då var det kväll och inga värkar här inte. Jag är INTE förvånad. Räknar med att han inte kommer att komma ut någon tid snart. Får väl vänta en vecka till iaf. Jag hoppas bara att jag inte går över för länge. Vill att allt ska kunna sätta igång av sig själv. Vi får väl se. Inte så mkt jag kan göra åt saken - tyvärr.. Men det är trist att bara gå å vänta..

9 nov, fars dag, Theos namnsdag, Jag (bara för att ja måste vara lite smått romantiskt lagd).
10 Nov, Hanna, Lotta  ( Hanna har sagt hela tiden att Theo kommer innan BF).
11 Nov, Mindy
12 Nov, Annika, Crille
13 Nov, Jonas, Johan (bara för att jäklas då vi ska flytta).
14 Nov, Malin, Greggan
15 nov, Lillemor, Anders
16, 17 nov, Evelina
18 nov, Mindy
21 Nov, Cicci

Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

hoppas han kommer snart :D

Postat av: Malin

jodå det är fint här!

och med dig?

2008-11-12 @ 07:41:43
URL: http://selmalin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: