Kyrkogården 1 nov...



Annika sms a och frågade om jag skulle med dem ( Annika, Jonas å Greggan ) till kyrkogården. Kände mig pigg och alert, hade inte ont någonstans så jag följde med. De kom och hämta mig, sen gick vi runt nästan hela kyrkogården. Vi började med Annikas mammas grav, sen mormors grav och så avslutade vi med minneslunden. Kändes väldigt passande med tanke på att morfar ligger på minneslunden och det var hans dödsdag idag. På mormors grav så var det redan 3 lyktor tända, jag tände en till. Kändes så bra att det inte var mörkt på hennes grav. Var mysigt på kyrkogården med alla ljus. Men nog inget jag gör någe fler gånger, om jag inte åker in med bilen. Jag tycker inte om mörker och jag gillar definitivt inte kyrkogårdar på nätterna. Jag får rysningar i kroppen. Ändå glad att jag varit där. Fick fina kort på köpet oxå..
Är riktigt nöjd med bilderna dessutom...


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: