Lite till kläder..



I tors då jag och Lillemor var i Farsta så hittade jag lite plagg på kappahl. Jag köpte dem aldrig för att vi skulle kolla vidare, men sen så glömde ja ju självfallet bort det. Men i fre var ja ju i Farsta igen. Då knatade jag in på kappahl och där hängde de där kläderna, kvar, på samma plats som jag hängde dem. Så jag tog dem denna gång =) De tre översta var tag tre betala för två och sen ville jag ha en brun omlott body, för det har ja inga av. Sen söta strumpor i svart som jag inte har heller. Så jäkla sött var det iaf. Så nöjd, som vanligt.
 
Ska försöka hålla mig i från att shoppa nu. Tänkte invänta dec månad. Då kanske det kommit ut lite mer röda plagg på marknaden =) Så svårt att hitta röda kläder som inte har tjejiga detaljer som spets etc. Hitta en på Polarn och pyret. men jag är ledsen, 200 spänn ger ja inte för den här bodyn.. Jäkla pris! =(

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: