Lördag..


Johan ligger fortfarande och sover. Beror nog mestadels för att han var uppe halva natten. Fixade till Puttes dator och satt och spela. jag själv känner mig något mör, men ändå vaken. Ska in i duschen strax hade jag tänkt. Se om man kunde vakna till lite då. Har sovit sådär i natt. var uppe å på toa åtskilliga gånger. Sov 1½ tim och sen upp igen - Slog inte fel på tiden nån gång.. Det blir många rundor det. Är fortfarande snorig och hostar lite då och då. Ingen feber och halsen är bra idag. Hatar att vara förkyld, tar sån lång tid för mig att bli helt ok igen.

Idag ska maken och jag åka till babyland för att hämta vår spjälsäng. Den var redan klar i förra veckan, men då hade vi inte tid helt enkelt. Så vi ska försöka att ha det idag. Vi ska också förbi ikea är planen. Ska köpa lite smågrejjer. Sen ska vi kolla på en ny sängstomme. Vi får se om den kommer med oss hem idag eller om vi ska ta det i nästa vecka då vi har ett släp. Beror ju på hur stora de där jäkla kartongerna är. Det blir nog bra tillslut. Nu ska jag ta och väcka Johan, se hur det går =P

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad jag vill se den sängen.Jag kanske lyxar till det och köper en sån också.Eller iallfall en svart. Assnyggt jue! Dom har den juh ganska länge också, så lyxar man juh inte med såp mycket annat som kläder och sånt.Då kan man köpa en säng man verkligen är kär i. vad kul d ska bli att se theos hörna sen=)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: