Mängder av massor..


Idag så plockade vi upp Hanna och så åkte hon och jag till Älvsjö mässan för att gå på Underbara barn mässan. Vi kom dit vid 9,40 och då var det redan en massa folk. Men vi var två av de 500 första och fick därför en goodie bag på vägen in. Väl inne i lokalen så fick vi ännu mera. Var sjukt. Jag fick vänta barn paket överallt och Hanna fick juice och semper mat till Wille. Ganska så bra med barn i olika åldrar, då kunde vi byta varor =) Fanns ju en massa montrar med en hel del välkända namn: Apoteket, Folktandvården, Bambino, Barnens hus, Babyland, Pampers, Huggies, Folksam, Semper etc etc. Fick som sagt var en massa. Efter två timmar så var vi tvungna att åka hem. Vi hade säkerligen kunnat gå där i nån timme till, men vi orkade inte bära på allt som vi fick. Så "illa" var det =)

Fick: Blöjor från pampers, huggies, Våtservetter från pampers, huggies (huggies var riktigt bra - kommer införskaffas fler), Amningskupor, tandborste, tandkräm, 3st haklappar, små tofflor, reflex väst, förkläde barn, leksaker, 2st nappar, Skedar, 2 knappar för gravida, yes, fruktdricka, smoothie, sempermat, lock till barnmat, en massa info blad, nån tidning här och var..

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhh vad jag ångrar att jag inte gick.Men jag har mått super illa hela helgen.Idag var jag tvungen att spy för att överleva.Men skulle verkligen velat gå. Var bara hemma idag o tog d lugnt. Igår var vi på Heron city på barnlandet lr va d heter.Där rebecca lekte loss i två timmat medans vi titta på och fika lite. helt okej. nu ska jag ta d lugnt en stund sen sova. vi höres imorgon.kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: