Slemproppen har gått..

Ja då gick slemproppen för ett litet tag sen. asså fy fan så äcklig detalj. den hade ja gärna sluppit att se. rakt av. Jag tillhörde visst inte den procenten som hade turen att göra det. Värkarna har avtagit en hel del nu. ja har knappt nånting. kanske kommer mer ikväll. vi får se.. jäkla långsamt går det iaf. men har fått en hel del gjort å haft en trevlig fika etc. känner mig nöjd. här närmast väntar en stunds vila. känner mig lite trött. tänkte ladda inför kvällen OM det händer någe mer..

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhh så spännande!! Hoppas jag vaknar av smsen inatt om jag får ifrån dig,Ibland när jag e riktigt trött så vaknar jag inte av dom.

Ska bli så kul o se lillen:D Får hoppas han inte drar ut på det allt för länge. Inte skoj. Kramis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: