Trött idag..

Känner mig lite bättre än igår iaf. Snorig är jag som tusan, men halsen är ju mkt bättre. Däremot är jag trött så innåt norden. Jag tror att det blir en sovstund nu på eftermiddagen. I natt har jag ändå sovit väldans bra. Somnade strax efter 23 och sen så har jag ENDAST vaknat 2 ggr i natt för toabesök. Först en gång vid 1 snåret, sen inte förrän 5,40 nästa gång. Och sen gick ja upp strax efter 9 imorse - då gick ja iof på toa då med. Men det räknas inte. Jag som annars springer varannan timme. Jag är grymt imponerad =) Mannen har snarkat nada i natt. Nej det har varit en mkt bra natt! Förutom att ja hade ont i höften där ett tag, men det gick över det med. Så jag kan inte förstå varför jag är så trött nu för.

Ändra lite designen på bloggen igår. Riktigt nöjd. Har ordnat saker och ting som jag stört mig på etc. Jag kommer nog att hinna ändra på lite till =) Kommer bli en ny bild upptill snart oxå. Men jag inväntar Theo..

Längtar tills Johan kommer hem, som bara den idag. Saknar honom. Han skulle få kunna sitta i soffan och spela - så kunde ja sova bredvid. Bara det är så skönt. Bara att ha honom nära. usch 3 tim kvar tills han slutar.. 

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: