Lite krasslig..

Måndag vecka 45. Usch mår inge vidare idag kan ja ju säga. Började igår eftermiddag att jag kände mig trött i kroppen efter att ha varit på mässan. Jag var inte trött mentalt men kroppen var det. Piggna sen till efter att ha slocknat ett tag på soffan. Så jag och Johan tog en promenad. Var riktigt skönt. Men sen svullnade handen och foten upp igen. Så jag gick och la mig. Började då få mer och mer ont i halsen. Under natten så fick jag huvudvärk, mer ont i halsen och sen snuva. Så imorse då jag vakna så mådde ja ingen höjdare alls kan ja ju säga. Mår lite bättre nu. Tog berocca och alvedon vid frukosten. Har iaf ingen feber vilket är skit bra.

är sugen på någe skit. Igår var jag sugen på glass, men inte just nu. Vet inte vad jag vill ha iaf, men jag funderar på att gå ner till konsum och kika om de har något gott. Sen sätta mig i soffan och kika på någe avsnitt av nån serie som jag har. Känns som en bra idé. Vila upp mig lite sådär.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: