Värkar..

i natt vaknade jag vid 3 tiden av värkar. jag fatta ju inte att det var det. trodde det kom från ryggen först och sen när ja väl vakna till så trodde jag att det var från min mage. alltså tarmarna eller nått. det gick sen över och ja gick å la mig igen. två tim senare kl 5 så vakna ja igen med magont.. gick åter igen på toa. hajja ingenting. vet inte om ja bara är trög eller om ja bara inte tänkte så långt att det kunde vara det. vakna sen vid 7 å då var det samma sak igen. å då tänkte ja. va fan har ja värkar?? somnade en snutt och vakna igen med värk vid 8. då vaknade samtidigt johan och ja berätta för honom. ville lixom inte väcka honom för varannan timme å d håller i sig nån min. kändes onödigt. lika bra å låta honom sova.. sen mellan 8-9 hann de ju komma 4 värkar.. johan fixa frulle åt mej för ja va hungrig samtidigt som illamående. lite så är ja nu med.. käka å sen blev ja trött så ja gick å la mej. vaknat då å då av värkar. men mest de stora. ja vet inte om ja missat nån liten jävel. men det är möjligt att ja har det..

nu ska ja käka och sen så ska ja klä på mej.. köra som vanligt....

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman..Nu börjar det närma sig för er...Hoppas att han kommer snart till er...Försår att det är jobbigt att gå över tiden o inte må så jätte bra..men snart så kommer han..innan tisdag är han hos er :) Det känner jag på mig..hoppas att jag har rätt..HA en skön söndag.kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: