Ååååå...


Jag var så hemskt sugen på en semla. Då pratar vi att jag varit det i någon månads tid. Igår kom ja in på konsum och såg att de hade mini semlor!!! Så jävulskt goda. Å ju mer ja stirrar på den här bilden dessto mer vill jag ha skiten igen! Denna gången ska ja hinna koka upp varm mjölk.. Men jag ska inte äta. Dragit i mej för mkt socker på sistone ( i form av cola).

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Hahaha tur att jag inte super älskar semlor.=)

Men den ser riktigt smarrig ut.

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Haha du har inte många cravings men dom du har är inte lätta. Det är juh inte direkt så att man kan ställa sig o baka en semla :P tycker lite synd om dig faktist.

2008-10-22 @ 20:02:53
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: