Amningskudde..


Så jäkla glad är jag. Vi skulle låna en amningskudde och bröstpump från Hanna. Det är så dyrt att köpa och perfekt att låna. Kom dit och fick min egna amningskudde - lila!!! Känner du mig? =) Så jäkla nöjd med den. Börja ju självfallet att böla. Sen nu har jag suttit med den hela tiden *S* Den är perfekt att ha som nackkudde, som ryggstöd. Jag använder helt enkelt den hela tiden redan nu. Det bästa av allt är, att det är hon själv som sytt den, så den är hemmagjord och superfin! Tack snälla Hanna!

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh wow vad kul=) Riktigt snällt ju. Perfekt o ha sån.

Kul att ha en egen.

Postat av: Willes mamma

Roligt att göra dig så glad!! Du är värd det!!! Ja, den är väldigt användbar redan nu och långt efteråt som jag, tex då Theodor lär sig att sitta själv.

kramar

2008-10-28 @ 19:47:32

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: