Amningskurs..

idag ska ja å älsklingen på amningskurs.. den börjar inte förrän 19,30 ikväll. så det är ju ett tag kvar tills dess. vet inte hur länge den kommer att hålla på, men jag hoppas att den inte är allt för lång. igår låg ja i sängen från kl 20. så ja vill gärna vara vaken å höra så mkt av kursen som möjligt.

kom just ur duschen och ska klä på mej här. sen blir det en promenad med hunden och sen ska ja laga mat. ja tror det blir pannkakor. va sugen på det i förra veckan, men då hade vi ju ingen mjölk hemma, så det vart ju inte så bra då.. det blev inget med andra ord.. men nu så ska ja ha mina pannkakor..

nej om man ska sätta fart här. känner mig så trött igen. önskar att ja kunde känna mig pigg iaf i en hel dag. det vore någe..

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

edge duo kombo kanske =)? har ni köpt nytt eller begagnat?

Postat av: sara

Hehe ja jag gillar också den bilden väldigt mycket =) Hoppas att kursen går bra ikväll....

Jag har en liten present till dig och Johan, skulle du ha tid någon dag så kan jag komma över med den? Och kanske fika lite eller nått, det var ju ett bra tag sen vi sågs...

2008-10-14 @ 20:30:46
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: