Barnkläder...


Vet inte om jag hade lagt in dessa bilder förut. Jag kunde inte hitta dem på baby stuff. Men jag har för mej att jag har gjort någe inlägg.. Minnet är ju inte som det ska vara. Hittade båda på Lindex. Johan ville ha jackan så mkt, så han fick den. Ett plagg gör väl inge att han är med på *Asg*

Var ju i farsta idag och hittade en söt liten sak, kunde inte rå för det - men ja köpte ju den såklart! Ska köpa en tröja som jag såg där med. Var på kappahl, hade dessutom 25% rabatt på en vara. Så då blev det ju inte så dyrt..

Hittade en massa massa massa kläder på lindex. Blir helt paralyserad då ja kommer in där. kan ju köpa allt! Tur att jag inte kommer att få en tjej, det säger ja det.. Har hittat så jäkla mkt fint till tjejer.. mumma!!! Men nu kommer det en pojke. Tänkte fixa ett inlägg på favvisarna just nu. Asså i klädväg, färg å mönster å sånt =) Bara för att ja kan *s*

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Hahahaha lång o smal? snarare lång o tjock.Usch har redan ångest för att gå upp i vikt. men det går nog över när man får reda på att allt står bra till.



Ja klänningarna på sidan ser riktigt snygga ut iallfall. Gäller att dom sitter snyggt också. får hålla tummarna.

Rebecca hade inte öron inflammation det var irriterat i hörsel gången. Sånt man får när man simmar i äckliga simhallar,men d har hon inte gjort så det är jätte konstigt. OCh jag hade en vagel i ögat,som gjort att hela ögon locket svullnat.

Så man e lagom snygg.

Hoppas du får en bra dag.

kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: