Cosmo night..


Ikväll ska jag och Lillemor på cosmo night mango.. Tänkte att man kan ju alltid åka in. Man brukar ju få goodiebag då man går därifrån. Å det passar ju bra eftersom jag inte köpt senaste nr av cosmo *s* OM det är så att man får den tidningen. De gånger som jag varit på sånt så har jag fått det, men man vet aldrig. De kan ju ändra ett och annat. Hoppas de har god juice som sist  då jag och Sara var där. Vi får se vad som händer. Ska iaf möta upp Lillemor i gullmars. Så får vi se vad kvällen har att erbjuda =)

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

yes det måste ha varit någon som hade hängt tillbaka den, men klänningen köpte jag inte, glömde totalt bort den efter att jag hade hittat min kjol. Men nästa gång jag tar en sväng till stan så ska jag spana på klänningen, den såg jäkligt snygg ut

Hoppas att ni får en trevlig kväll (och en rolig goodie bag)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: