Inspiration..


Satt och läste på
Mindys blogg och tänkte, gud va najs att kunna köpa sån där fin klänning. Inte ha någon mage i vägen som tar upp all plats. Men sen kom ja ju på. Hallåååå ja kan ju säkert ha det =) Ibland kan små saker verkligen göra en glad =) Hitta 4 st som ja föll för. Än så länge, det är ju ett tag kvar till nyår, så det kommer ju att komma mer utbud. Helst skulle jag vilja köpa alla fyra *S* Men det kan ja ju glömma. Just det, så upptäckte jag igår att Gina ÄNTLIGEN har fixat en webshop. OMG!!!!! Inte bra alls. Minns ju när jag och Annika surra om det, fan att inte gina har.. Men då skulle man väl bli ruinerad *S* Men nu så har de det. Mumma kardemumma! Synd att jag har noll koll på min storlek just nu (eller det kanske är bra *S*). Ah ska ha en fin klänning nu på nyår, även om jag bara kommer att vara hemma (inga planer än).

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhh så fina. men några av dom där kan man juh ha mage i =D men brösten vete fan om dom får plats :P

Såg videon på Theo..=) så sött. Johan fatta inget, vadå ser juh ut som hon andas bara. skratt han e juh blind. den svarta plisserade saken vart e den ifrån?

Vi kanske kan ha nyårs middag tillsammans? Utan alkohol :P

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad kul=) Ja vi kan juh planera lite närmre.

Nej precis,möjligheterna e juh lite begränsade då. med bebis o så.Men kan juh bli riktigt trevligt iallfall :) Ska kolla in halens,men vad fan ska man ha för storlek?? :/

2008-10-19 @ 19:49:10
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Nej det var nog inte Gina. inte den tjejen iallfall. fast den var fin också.

2008-10-19 @ 19:50:24
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Jag menar den svarta klänningen om sitter på en docka inte på en tjej,vart kommer den ifrån? hittar den inte på Gina och inte på Halens.e jag blind??

2008-10-19 @ 19:56:57
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Anonym

God kväll sötnos...Allt é bra med mig..trött men naturligt vid denna perijod :) HAr haft en skön & mysig helg med nära & kära..Ja det kommer att komma fler bilder när jag bär på mitt underbara liv i magen..eller mitt & min älsklings :) PÅ onsda ska jag till barnmorskan & prata om vad man ska äta & tänka på..ja du vet den där första gången..sen den 11/11 sk jag göra prover o höra hjärtat slå :) samma dag som din sötnos ska komma till världen :) Stor kram på sötnosen

2008-10-19 @ 20:48:20
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Fasiken vad snygg den e. I ryggen också. Idag vakna Rebecca med jätteont i örat så jag kan inte åka till Farsta :( Måste ta henne till doktorn,ska jag boka tid till mig också har nån jävla ögoninfektion.

Men farsta blir det snart igen=)

JA usch det e så hemskt för hundar på nyår. Jag hatar också smällare o Rebecca med. Så oss passar det perfekt med att ta d lugnt:D

2008-10-20 @ 07:25:16
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: