Klant!

Igår så var det ju amningskurs, men klantfia Nina missade helt att den började kl 18. Stod nämligen i min kalender kl 19,30. Så vi kommer dit och kursen är slut.. så bra. kom hem och kika igen i almenackan - så då märker ja att det står 18 (som redan är tryckt i kalendern) och sen ett liiiiitet stäck i mellan dvs 18-19,30. Men ja hade glömt att ringa in 18 - som ja alltid gör annars. Så vi åkte in till stan och sen hem igen..

Idag så kom jag tidigare till stan, vet inte hur ja tänkte, men tidigare kom jag iaf. Så jag var inne på ringen en snabbis. Hann springa in på lindex och hm. Köpte present till lilla Annie och till Theo =) Jag lägger upp det sen på bloggen.

Var sen hos barnmorskan och allt såg jätte bra ut. Bra järnvärden, bra blodtryck, inge äggvita i urinen. Sen så skulle vi undersöka Theo som fortfarande är i kurvan, hjärtslagen var jätte bra och på köpet så har han nu fixerat sig. Undersökningen gjorde ganska så ont denna gång eftersom hon behövde ta i lite mer. Var öm nertill under halva dan, nu är det ok igen..

Väntar på att min man ska trilla in genom dörren strax. Har legat och sovit i två timmar och inte släppte huvudvärken för det. Då ställde jag mig i en varm dusch. Johan hann komma hem och knata ut med hunden. Sen gick han igen för å köpa pizza. Han protestera inte då jag sa att jag ville ha det (slippa laga mat dessutom). Konstigt :P Så en black and white är på g hem till mig. fyy fan. Hoppas det är lika gott som ja tänkt mig i huvudet. Behöver lite fet mat känner ja. Så ja får lite energi..

Nej nu ska ja ta och duka fram lite bestick och dricka här. Sätta på tv och x box så att vi kan se lite serier.. Pöss!

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan...Så skoj att titta in i din andra mer privata blogg...Känns som jag kommer göra något liknande när det närmar sig när man ska gifta sig..så det inte kommer ut till andra som inte har med det att göra o inte mina vänner får reda på det innnan inbjudan :) ha en skön kväll.krammar

2008-10-15 @ 19:31:23
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Usch vad jobbigt att missa tiden. Vad är black and white pizza?

Vad skönt att allt är bra med theo o dig=)

KRamis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: