Liten skillnad *S*


Kollade igenom mina magbilder och hittade en bild från vecka 13 i april och en bild som jag tog i v 34. Jag minns där i april att jag tyckte att jag var så stor redan då *Asg* Den växer ju underifrån så man ser ju en liten utbuktning som jag inte hade innan. Men just då kändes det som en stor mage. Nu kan ja ta tillbaka det *Asg* NU har ja stor mage!

Går in i vecka 36 denna vecka. Så sjukt ju. 4 Veckor kvar till vecka 40. Då kan den ju komma allt mellan 2 veckor tidigare till 2 veckor senare.. Om man räknar dagar så är det 36 dar kvar till den 11 nov. men då om den kan komma allt mellan om 22 dagar till 50 dagar. Sjukt ju! Känns som om jag har varit gravid länge och jag vill inte annat än att han ska komma ut nu. Men när ja tänker efter så har det ju ändå gått jäkligt fort. Det var i början det gick så sakta. Shit asså, kan inte fatta att jag är mamma om max 50 dagar =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Asså gud vad tiden går snabbt! Kan inte förstå att du snart har den lilla plutten i din famn =) Gud vad underbart. Rebecca kom 3 v för tidigt så allt kan hända nu.Jag rekommenderar dig att ta det lugnt med städning och flyttning av grejjer. Det var så Rebecca kom ut så tidigt. Jag hade bara tur att hon inte behövde liggai kuvös.Hon var precis på gränsen.

Ta hand om dig o njut så mycket du kan av dom sista veckorna. Så kan vi väll försöka ta en fiak i veckan om du har tid?krams


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: