Måndag..

Då var det redan måndag igen. Helgen gick allt för snabbt. Har inte så mkt som jag ska göra idag. Känns skönt. Min rygg är inte ok idag, men resten av mig är det (än så länge). Ska klä på mig som vanligt vid den här tiden på vardagarna. Ska ju ut med hunden. Får se om jag orkar ta tag i disken här och ta en sväng om med dammsugarn. Skulle behövas, men jag får se hur det går med ryggen efter promenixen.. Ska in till stan vid 15 snåret och möta upp sara för en fika i stan. Sen så åker jag hem med johan då han kommer från jobbet. alltid trevligt med sällskap =) ikväll blir det lugna puckar med serier. Blev inte så mkt i helgen så vi har så mkt att ta igen. helt sjukt. Nej ja ska sätta fart, annars somnar ja ju...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: