Mår inte helt som ja ska..

Usch idag är det ingen bra början på helgen.. Mår inte direkt bra precis. Vaknade imorse innan kl 6 att jag hade sån jäkla huvudvärk och värk i kroppen. så fort johans klocka ringde så knata ja upp och tog mig en alvedon. Försökte somna om men det gick inge bra alls. Bara värkte överallt - sen blev ja självfallet hungrig. Käkade frukost till nyheterna kl 7. sen försökte jag somna igen. vilket inte gick jätte bra. 8,40 satte ja kl på 10 istället för 9,30 som jag hade tänkt. Men självfallet så kunde jag inte sova till dess heller.

Nu är jag vaken, mer eller mindre levande. Har inte fått i min ranson av juice och då känns det som hela morgonen är förstörd. Helst av allt så vill jag bara hoppa tillbaka in i sängen och försöka somna om igen. Kände mig varm sent igår kväll och jag undrar om jag har någe skit i kroppen. Måste iaf klä på mig och sen ska jag till naglarna 12,30. Sista chansen innan lillen kommer, så man måste ju passa på. Trots att jag sågat av dem big time så är de så jäkla långa ändå. Nu ska de kapas och putsas till...

Har fått två nya checkar.. en från lindex å en från kappahl.. svider att inte använda dem. men jag måste fan sluta handla. Det bästa vore väl om jag hittade något till mig själv.. Men kappahl är inte min stil alls och lindex har ju massor (men eftersom jag kommer få bort magen snart känns det dumt att köpa någe precis innan). Vilka problem =) Nej spara pengarna till en semla istället. det vore någe *S*

Ikväll så är det tvättstugan. Sen kommer johans kompis över. Han ska låna vårt garage. Han bil läcker in. de vet inte vart i från, men han måste få bilen att torka. Så vi ska låna ut garaget. De ringde igår och fråga vilken dessert de skulle ta med sig, TILL MIG!!! Asså jätte snällt. Men ja ska ju inte käka sånt crap har ja ju sagt.. nu måste ja ju ställa upp å ta en för laget *S* stackars mig. Hoppas det är någe gott bara. Men dem äter ju inte crap längre. så ska ja sitta där å glufsa själv.. fy så hemskt..

fick presenter från mamma igår. vilket jag trodde va från ulla igen. men det va från mamma. jätte söta saker. men nu måste ja ju höra av mej å tacka. vi har ju inte pratat på x antal veckor. så istället för att hon lyfter luren så skickar hon med brorsan saker å ting. så jäkla typiskt henne. allt som är enkelt lixom. Känner bara "är jag inte värd mer ansträngning". Maila iaf henne och tacka. Kände inte för å ringa alls. Inte för å prata med henne. Jag orkar inte. ingen lust. som sagt var, vill hon något så vet hon vart jag är - och hon kan ju komma med en ursäkt först (en ursäkt som jag vet att jag aldrig kommer att få höra). Mer om det sen.. ska lägga upp bilder på det..

Nu ska ja sätta fart här. Klockan rinner iväg och jag hade tänkt att besöka min vän konsum innan ja åker, eftersom jag ska ta ut pengar och sen så ska ja även handla lite juice som jag kan dricka på vägen in. Måste fasen ha juice.. pösssssss!

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Vad jobbigt att inte kunna sova.inte skoj.

Själv så blev vi hemma idag för Rebecca skulle sovit på skolan inatt men ringde vid 2330 o ville hem. Så fick gå upp o åka o hämta henne.Sen kunde jag inte somna om efter det på flera timmar. Så imorse var jag ett vrak. Rebecca klaga på ont i magen o skallen. Vi glömde migrän tabletten igår. Så idag fick d bli hemma dag. Så jag somna om efter J gått till jobbet.Gick inte upp förräns 12 och nu e jag död bara för jag sovit för länge.Men magen känns bättre tack vare tabletterna du rekomendera,Tack!=)

Får hoppas du inte blir sjuk nu så du ha massa energi till förlossningen. ring om det är något.Så måste vi ses nästa vecka.jag e ledig ons,tors,fre. =)

Postat av: Anonym

God kväll sötnsen..Hoppas att det är bättre med dig..Så tråkigt att inte vara ås bra vän med din mamma..vad är det som har hänt om du vill säga något...förstår om det är privart...har ockås mina studner med min mamma.HA en skön fredag.kram kram

2008-10-24 @ 16:58:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Torsdag låter bra=)

Hoppas du blir bättre snart.Jag har precis tryckt i mig kina mat.=) massa gott. Men nu e jag så mätt så jag vill spy.uscha.

Ikväll blir det massa juice och någon film eller serier. Mys mys.

Vad ska ni kolla på??kramis

2008-10-24 @ 18:51:22
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej snäckan..Hoppas att allt är bra med dig..blev så sugen på kanel snäckor så de tär det som jag äter nu varma o goda efter nån minut i mikron,,tur man hade såna hemma frysen..man får såna skumma känningar det vill jag har NU....ja du vet hur det är...Hoppas att du får en skön lördag...Stor kram på dig

2008-10-25 @ 11:31:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: