Presenterna..


Presenterna (filt med luva, baby tofflor, nalle) som jag fick av mamma. Fick även en bebisskål och leksak som han inte kan använda förrän han är 1½ år.. Allt kom från Ullared..

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhhh vad gulligt.Den där mango kvällen låter skoj. Jag följer gärna med.ska bara kolla barnvakt. =) Du får svar imorgon. KRamis

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Den där theossång vill inte funka.. skrev du något fel?? JA den camilla sången e juh underbar!!!=)

2008-10-25 @ 19:11:43
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Jag lyckades få fram sången till slut.Den var juh jätte fin också.Med rätt sångare kommer den också va jätte underbar. Svårt det där. MEn du behöver juh inte riktigt planera dopet till punkt o pricka nu redan :D

Shit va du måste ha lite att göra jusst nu om du planerar d.hahaha

2008-10-25 @ 19:19:12
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Ja det förstår jag. Jag kollar barnvakt bara så om du orkar så drar vi annars så gör d inget. Ja gud vad smart att kolla kyrkan nu då det nog är ett populärt datum. Gud vad du har koll. Förstår att du måste maila på en gång,jag glömmer allt hela tiden. I torsdags glömde jag bort en tid hos psykologen. glömde totalt bort d.kom på sent på kvällen när jag låg i sängen. Seriöst hur korkad e jag.Lär jag få betala utan att jag var där liksom.

Nu ska jag mysa med Rebecca då johan e ute på galej. kramis

2008-10-25 @ 19:45:52
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

Ja men asså det var helst sjukt hur mycket alla skrek. Jag tyckte nästan synd om honom, det låg sån press över honom innan han skulle sjunga och jag bara visste att han inte skulle klara det...men det var riktigt kul att vara där, så coolt att vara där på riktigt när man är så van att se det på tv.

2008-10-25 @ 20:05:06
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorogn söta du...Så söta presenter...Min mamma & pappa bor tillsammans än..De blev jätte glada att de ska bli mormor o morfar...Men de vill gärna bestämma vad man ska köpa o inte köpa..Det är små jobbigt..När man säger till så vill de gärna lägga sig i o ha rätt,,men de vill bara väl men det är jobbigt i bland..Så därför träffas vi inte så ofta mera för jag orkar inte...Jag vill ha det på mitt sätta o inte deras...Det är föräldrar i nötskal för alla att det gärna vill bry sig för mycket...Ha en skön söndag..tack för länkarna..Ha det gött sötis.kram kram

2008-10-26 @ 11:06:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: