Uppe sent..

Gud va ja är uppe sent. Kan inte säga att jag är speciellt pigg, men uppe är jag. Mit fot dunkar så skönt. Är det inte ryggen, ja då är det ju någe annat. snark. Höger handen e så svullen så jag är osäker om jag har knogar på den handen.. Min höger fot är oxå knas på. Fattar inte varför det just är höger sidan - men BM sa att det kunde bli så.. Är mer svullen i ansiktet nu oxå. men jag får ta det. Gått upp 1,5 kg sen igår. fasen sjukt. Tur att det försvinner så fort Theo är ute.

Satt å kika på tv, men efter 22 fick ja nog och fick för mej att ja skulle rensa min garderob igen. Fick ihop 1½ svart påse med kläder till. lite väskor. Sen lyckades ja plocka upp i vardagsrummet, köket (fick en svart sopsäck med skräp). Utanför fönstret blåser det som satan och regnar. Öppnade och hunden ville inte ens gå ut. Då är det någe allvarligt fel *S* Har hållt igång här så ja känner inte av kylan i lägenheten. Hade ugnen på i x antal timmar. så nu är det lite varmare här inne. Plus att ja har mina tjocka strumpbyxor å mjukisbyxor över. Kan ju vara det oxå...

Imorrn är Johan ledig.. *wee* Va tydligen klämdag på jobbet. sweeet. Så imorrn ska vi byta däcken till vinterdäck. Sen så ska vi hämta spjälsängen som har kommit *weee igen* och sen blir det troligen en sväng till nacka forum å kika där. beroende på hur man mår å så. men skoj å hitta på någe..

Nu ska ja iaf sova. känner mej helt slut nu när ja suttit ner ett tag.. PÖSS

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

oj vad duktig du e!! Jag däckade vid 22 tiden tror jag d var. Kände mig helt förstörd med huvudvärk, illamående och ont i nacken. Nu när jag vakna så känner jag mig svimfärdig.Känner också på mig att jag snart kommer må riktigt illa.Och jag som ska iväg idag. Hoppas jag överlever.Har packat ner novalucol i väskan:) ha en bra dag gumman.KRamis

Postat av: Mindy

Hej gumman..Har letat efter denna bok länge..ser att det finns en adress som du kan gå in o se om du kan beställa hem den...www.karleksforklaring.se

HA en skön fredag söta du :) kram kram

2008-10-31 @ 10:38:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Jag mår jätte bra..tröttheten kommer o den går..Men i natt vaknade jag av att ena bröst vårtan ömade som faaaannnn...det var jobbigt..känner av det då & då..de bara bli större mina bröst..får köpa mig en nya snart..men så himla svårt att finna i min storlek c kupan är vist popis...kram kram

2008-10-31 @ 10:43:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Hej gumman.Haft en bra dag? Undra vem var det du skulle gå på mässan med?skulle du gå imorgon?

2008-10-31 @ 17:28:39
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: