Pladder...

Fredag:
Igår vaknade jag för en gångs skull pigg. WOW lixom.. tog en promenad med hunden och sen så gick ja ner på konsum å handla fika. Åkte sen pendeln till solna och mötte upp Lotta. Gick hem till henne och fika och snacka strunt. Blev kvar där ett bra tag.. Kom väl dit till 13 och sen hämtade Johan mig vid 17,30. Då åkte vi och handla. Åkte till sickla. Handlade en massa gott och så åkte vi hem, men då orkade ingen av oss laga till det hela plus att jag var inte sugen längre på det vi köpte så det blev en jäklans blandning på det ja va sugen på. Äggmackor, fruktsallad (kiwi, mango, vindruvor, äpple, mandarin), nötter (pistage och torr rostade) sen köpte vi även ben and jerry glass (såklart cookie dough). Jäkla blandning.. Men det va gott.. huvudsaken. Hade skit skoj med magen igår. Kollade knappt på tv, för va så mkt action så ja filma där istället. se om ja kan få in nån video här på bloggen...

Idag lördag:
Idag så vaknade vi sent, asså seeeent. Kl 11. Både johan och jag. Minns inte när ja sov så länge sist, men jag antar att jag var väldans trött. Käkade frukost, äggmacka (surprise), juice och lite te. Sen klädde ja på mig och kilade ut på en nästan timmes lång promenad. fyyy fan så skönt. underbart väder ute plus att det va så skönt att bara ta en ordentlig promenad. var ju evigheter sen jag tog det.. Nu så sitter jag och vilar lite. Surfar runt och så. Se om vi ska hitta på någe eller om vi ska ta det lilla lugna hela dagen. Skulle behöva rensa x antal lådor, städa och diska. Men det känns inte så jäkla roligt just nu. så vi får se helt enkelt hur det blir med det..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: