Vad är oddsen?

Den sista människan som jag vill se, är ju självfallet den människan jag ser på min kurs om förlossningsförberedelser. Vad är oddsen för den? Jag trodde att jag såg fel, sen så önskade jag att jag såg fel. Men nej sån tur hade ja då inte. Så nu måste ja stå ut med tanken av att ja måste se hennes nuna nästa vecka oxå då det är förberedelser del två. Mmm va ja inte gillar den tanken måste ja säga.

Men ja måste ändå säga att ja känner mej ganska så ok. Kände inga direkta känslor förutom att jag inte vill se henne. Började skaka först (vilket ja alltid gör så fort ja börjar prata om henne - så ja undviker helst). Men sen så kontrollerade jag mig själv. Så det gick super bra. Sen fick ja sms från vännerna som stötta. Så det va skönt. Men va fan är oddsen? Aja, tre timmar till kan ja härda ut.

Mina fina kommentarer
Postat av: jen

Du har ju berättat lite för mig så att jag hänger med. Jobbigt att den personen måste vara där när man ska fokusera på det viktiga. Hoppas att hon lämnar dig i fred sen också.

Tur att det är bara tre timmar till.

Hon får vara osynlig för dig.



Hoppas att det var ok att jag skrev det här här? För inte i den andra.



Kram

Postat av: Anonym

Är det honb den där du pratat om? Hur sjuk otur e inte det??

2008-09-13 @ 20:15:30
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: