Börjar bli nervös..

Dopet börjar kännas i magen. Snart är det ju dags. ca en månad kvar. Det mesta är ju fixat. Det känns ju bra. Dukningen sitter jag och funderar på. Vet ju inte exakt hur vi ska ha stolar och bord, så det kommer att bli lite spontant på plats, vilket jag inte gillar.

Jag måste ta mig in till stan någon dag så att jag kan köpa lite saker som jag vill ha. Blir ingen namnplacering eftersom det är så osäkert på vissa människor. Om de kan komma eller inte. Tex min farmor, om hon är dålig så kommer hon ju inte. Å det vet hon inte förrän samma dag. Sen är det två personer till som kanske inte kommer. Orkar inte hålla på att ändra i sista minuten. Så vi struntar i det. Folk får sitta vart dem vill. Men jag vill ha någon rolig bordsdekoration.. Fick sådana fina bilder från Annika från hennes dop.. Hon hade gjort allt själv. Helt otroligt. Ska leta upp bilderna å lägga upp.. Man får ju lite inspiration då. Även om jag aldrig kommer att lyckas så bra.


Fler bilder finns inne på: Annikas dukning

å maten hon hade:


Fler bilder finns inne på: Annikas mat till dopet

Har bakat nya muffins idag. Dem var såå söta. Gjorde bara fluff på två st. Ska prova hur de andra smakar utan fluffet.. Så fint att göra med dekoration.. =) Skulle ju vilja ha i vitt eller blått på cupcakesen.. Måste ta tag i och ringa en kille angående tårtorna med. Tydligen så måste de beställa in saker till tårtan. Får se hur dyrt det kan bli. Ska iaf ringa å kolla läget. Måste ju veta, så att jag kan planera ut efter det.. Vi blir runt 60 pers på dopet. Vilken är några mindre än vad vi räknade med. Men å andra sidan så gör det absolut ingenting. För nu vet vi att alla får plats i lokalen. Känns så bra. Så nu slipper jag oroa mig om det.

Mina fina kommentarer
Postat av: L

Usch inte kul att du mår dåligt=(

Du kommer nog hitta på något super smarrigt med muffinsen :)

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund och hoppas på att kunna somna snart. Kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: