Kapat av håret

igår gjorde ja det. den radikala förändringen. klippte väl en 2½ dm av mitt hår. rakt av. väck! känns jätte konstigt att det är så himlans kort just nu. men ja antar att man vänjer sig,, nån gång,,

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Du var så fin som nyklippt!!!! kram

2009-08-16 @ 16:06:35
Postat av: L

Jodå det kom någon droppe igår men inge mer. Men J vill att jag ringer mvc så ska ringa idag. Behöver ju ändå boka tid för efterkoll. Hoppas jag kan komma på lördag,kom på att jag o j måste hitta kläder till bröllopet som är lördagen efter och vi måste till babyland för att få service på vagnen,den rabatt checken går ut den 9sept så om vi inte gör d i helgen blir d nog inte av. Vem håller i sjävla grejjen? marykay grejjen alltså=)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: