Theo´s rum


Hitta lite smågrejer på ikea. Mattan som ja kollade på va helt ok faktiskt. Inte så hemsk färg som jag trodde. Hyllan som är bredvid mattan kikade ja på för länge sen. Vill ha två lådor nertill och sen kan man ställa en lampa på den och sen hans böcker på de översta hyllorna.

Hitta ett vanligt träbord som va 2 cm mindre än barnborden. Men det borde funka. Är i svart dessutom. Kanon! Stolarna som är i blått finns även i grön som jag såg. Skulle nog va fint till det svarta bordet.

Sen den blåa stolen önskade ja att det fanns i en annan färg. men vi såg den igår och sen såg så rolig ut. Sätta en liten kudde eller dyna på botten och så en lampa, så kan theo ha den i en myshörna. Själva sufletten går att dra ner ända vägen ner - så det blir som en kokong. Å sen kanske en grön liten förvaringskorg till det. Hittade även söta hyllor och sånt.

men ja har lite tid på mig att grubbla :D

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Fina grejer ni hittat på IKEA. Köpte ni nåt än? Vill baara tipsa om bordet. Det ser ut att vara Lack-bordet eller? Wille har sånt hos farmor och farfar och sen två barnstolar till. Men de stolarna han har där är litte för hga så det blir svårt att ha benen under bordet nöär man sitter på stolen. Så innan ni slår till kolla hur det ser ut med utrymmet för benen.

kram

2009-08-25 @ 19:14:22

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: