Ägglossning..

Ja då har man ägglossning igen.. Jag fick iaf starkt utslag imorse. Hade inget igår. Så det dök bara upp rakt av. Vilken julklapp :D Om två veckor är det min födelsedag. ja den 7e och va najs det skulle vara att få en fin födelsedagspresent. Fasen dax nu. Hur länge ska ja behöva vänta på detta barn? Jag går i bitar snart. Månaderna passerar ju med stormsteg. Vårt vår/sommar barn blir nu ett höstbarn.. OM vi nu lyckas denna gång dvs. Jag lär ju känna av det redan vid nyår trot jag. Får se om finnar och huvudvärk dyker upp. Då vet ja ju vad som väntas. Usch - vill inte vänta längre nu..

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Vi ska ju smygtesta här på nyårsafton har jag ju sagt... Sen vad det visar får vi se men testar gör vi!!! kramkram

2009-12-25 @ 22:48:22
Postat av: Therese och Henry

Stort Lycka till!! Hoppas ni myst/myser på ordentligt nu!! =) Håller tummarna hårt!! kram

Postat av: Lillen

Yeeezz vilken människa, hon har väll gjort så förut (din mamma) att hon ringer och låtsas som inget har hänt? Förstår inte riktigt vad hon tänker med. Vad är så viktigt med att kommentera den där tjejen på FB? Nödvändigt att göra dig lessen och arg för en sån sak liksom.

När jag läser om din J och bristen på present/omtanke blir jag såå lessen. Förstår dig så hårt. Min J är också extremt dålig på sånt där men han kom iallfall med något. Sen att det var en dyr laptop och inte en blomma spelar ingen roll utan hade han kommit hem utan något alls hade jag seriöst skrikit som en liten idiot på honom. Han kom också med en 200g choklad då och Sånt gör mig glad ändå, för han vet att jag tycker om choklad och han tyckte inte han skulle köpa tårta eftersom han inte äter det och då skulle jag behöva trycka i mig den själv. Han köpte dessutom en choklad med nötter för jag skulle få ha den helt själv då han inte äter nötter. Det är ju sånt man vill ha. Omtanke, sen att det inte är någon dyr present det gör liksom inget. En blomma och en tidning du gillar och sen berätta att ni får pengar ska han ta med dig på shopping runda det skulle ju vara great liksom. Nej fy vad jag tycker synd om dig. Ha inte dåligt samvete att du ger honom dåligt samvete, Då kanske han lär sig något!! Jäkla karlar.

Stor kram på dig. Hoppas du får mycket fint på lördag iallfall. Det förtjänar du!

2010-01-08 @ 10:31:26
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: