Här blir inga barn gjorda..

Usch nu börjar det bli sådär jobbigt igen.. En vecka kvar till bim. Finnarna har börjat dyka upp. Känner inget illamående eller ömhet i brösten som sist. jag tror på mens. huvudvärken ja haft de senaste dagarna - som små migränanfall å finnarna pekar ju åt det hållet. Har inte ens gjort det i samband med äl som ja hade de andra gångerna.. Det innebär väl att hormonerna börjar hamna lite mer i balans. Jag tror det iaf. Fick ju äl på beräknat datum. vilket va en wow faktor. men då va ju såklart johan magsjuk hela veckan å så blev ja dålig. så den där veckan vi brukar 6a på försvann ju helt å hållet..  så vi hade 6 i två dar. så det va inte mkt alls. Men va gör man om man inte känner sig bra? Vi får ju flera chanser, men då är vi inne på 2010 helt plötsligt. å inte aug 09.. Usch,. tror att ja ska sluta skriva om  det helt å hållet. för det känns bara så jäkla tjatigt.. å jobbigt då det inte händer någe..

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Stor stor kram gumman!!

Postat av: Helen

Har nog missat varför aug 09 var viktigt för dig :O, men jan 2010 är inte helt fel det heller :D. Här har vi börjat prata så smått om vi ev ska ha en liten till, men det hänger lite på om min äldsta tjej väljer att läsa på högskolan någon annanstans för väljer hon att läsa här och fortsätta bo hemma så har vi inte plats för en liten till :S, men då är det så, jag har ju tre underbara tjejer. Inte ska du sluta skriva utan fortsätt gör det när du känner för det, håller tummarna hårt för er.



Ha en bra 2:a advent :D



Massor med kramar

2009-12-06 @ 13:21:27
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: