Prästen..

Mailade prästen här för nån dag sen och idag ringde hon upp. Jag låg dessvärre och sov. Så jag missade samtalet. Lyckades även radera mitt 222 svar. så jäkla klantigt. så jag vet inte vad hon talade in.. Typiskt. Försökte ringa upp henne, tillbaka. Men då svarade hon ju inte såklart. Hon har ingen telefonsvarare, ingen mail eller nått för hon är ju 735 år gammal å kan inte sådana finesser.. Får försöka ringa upp henne igen om en stund. Hon kanske är på lunch. Skulle vara så himlans trevligt och lösa detta med gudmor. Är väldans spänd över vad hon har att säga.. Plus att jag har funderat på det här med å skicka brev och säga att hon är fråntagen rollen. Och det känns ju så himlans lockande! Eller är jag fööör bitchig då?

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Hoppas du fick tag på prästen :) Klart du inte är för bitchig om du skickar ett brev. Det behöver bara vara ett kort där du meddelar att hon inte längre är Theos gudmor.



Kramkram

Postat av: Annelie

Full i skratt jag blev.. hahaha... 735 år gammal... hahaha...



Nej, tycker som föregående skrivare att du inte alls är bitchig bara för att du skriver och meddelar henne om detta!! Tycker du gör HELT rätt!! Förstår att du inte vill ringa...



Jadu, här vänder det snabbt ska jag säga!!

När Matthias kom hem på lunch idag så berättade han, att han kommer tacka nej till Skåre om timtidsjobbet!! Skulle han stämpla kommer han "tjäna" mer än att jobba kvar där!! Blir en resväg på 14 mil/dag och bensinen är ju inte billig!! Visst att han har en kollega han kunde få bo hos, men hur länge då?!?

Iallafall så när han va på väg hem sista turen idag så ringde de från fd Swebus i Stockholm. Så den 14/12 kl.10 ska han på arbetsintervju!! Gosch... Vart bär det hän...??? Vet iaf att jag blir kvar här med barnen nått år till om det skulle va så att han får jobbet... Får bli särbos helt enkelt då! Men sa att vi får väl ta tåget från Karlstad och komma dit å hälsa på varje helg!! ;)

Ja, vi får se vart det slutar!!

Får återkomma med när han vart där och fått klarare besked!!



Nej, nu MÅSTE jag ta min lilla Tilde!! Hon börjar bli trött igen!! Va bara tvungen skriva av mej lite... Lessen om du blivit mitt "bollplank"!! ;)



Kramen



2009-12-02 @ 23:11:10
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag håller med Emma! :)

2009-12-03 @ 15:48:15

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: