Villervalla

Tog lite av pengarna som Theo fick av morfar och köpte kläder till honom. Frå villevalla såklart! Me likey...Dem såå fina. storlek 92. Tshirten hade han idag och den svarta sov han i för nån dag sen :D Han e stooor min pöjk! :D


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Åh vad underbart ska bli att ses på ons. Jag sitter här och är typ super orolig, ursäkta äckel faktorn på denna kommentar som du gärna kanske inte ska publicera :) Men min mens brukar komma runt den 10de. Och den 9-10 nångång fick jag ont i svanken som jag brukar, sen den 10de fick jag som en liten blödning men den var brun och bara pyttelite typ när jag torka mig. Så tänkte jag att då kör den igång imorgon den 11, men fortfarande har det bara fotsatt sådär med en pytteliten brun blödnings rester liksom. Idag är det typ inget! Jag som dom senaste månaderna har fått jäätte blödning! Blödit igenom en tampong på 1 timme. Men inte denna månad som jag också för ett par veckor sedan måddeilla om dagarna men inte kvällarna, kommer du ihåg? RÄDD! Har du haft så här nångång?? Tänk på vart du svara=) KRam

Postat av: Annelie

Hello gumz!!



Tack, det gick bra för han på arbetsintervjun idag!! :D Först skulle han göra ett test, och på det hade han ALLA rätt!! Gissa om han va lycklig!! han hade vart så nevös inför detta test, suttit i gillestugan och pluggat hela förra veckan!! Men nu har han det avklarat iallafall!! Och själva intervjun gick galant det oxå!!

Nu återstår "bara" ett körtest och 1-2 veckors intro, sen får han börja köra på timmar!! Alltid nått!!

Vilka otroligt fina kläder från Villervalla!! Är dom dyra? Vart ligger det?



Hade ni det trevligt på Andy´s?



Ha en fortsatt mysig måndags kväll!!!



Kramen

2009-12-14 @ 18:56:14
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Åååååååååååååå så fina!!!

Å perfekta färger!!! ALLA dom kan man sälja till tant thea sen vettu ;) hihi

2009-12-16 @ 22:24:16
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: