Ny kategori..

Så nu har ja skapat en ny kategori här.. Anledningen är att jag så småningom kan börja promenera som vanligt igen och kanske gå ner alla dessa kg som ja samlat på mig under graviditeten. Vägde mig på bb den 24 nov:
Nu har jag ju stått still på samma vikt i en månad nu. Så jag räknar inte med att gå ner någe den närmsta månaden. Men kanske till sommaren. Skulle vilja väga 67 då i aug kanske. Har ju vägt 63 som lägst och då mådde ja inge vidare. Efter missfallet så vägde jag 67 och då mådde jag ganska så bra ändå. Så det vill jag väga igen.

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Hejja tjejen! Säg till om du behöver pepp! Jag ställer gärna upp på promenader vettu. Finns massa promenad stråk bort hos greggan, så lessnar du på Årsta, åk över till oss.. S

2009-01-12 @ 16:55:23

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: