sloooooooooowmotion..

så då ska mailen vara iväg skickade till Marcus. Han hade nån polare som kunde sjunga riktigt bra. Han nämde det förut då han var här. Att det kan tänkas vara någe till dopet. Riktigt bra idé. Får se om han kan det datumet.. Preliminära är den 2 maj! Men vi måste ju kika om han vill å kan. Sen måste ja ta å ringa prästen..
Tycker det är lite små jobbigt detta. Jag vill ju att det ska gå undan så att jag kan boka tid etc. Börja fixa med inbjudningar, dopklänning och vad man ska göra efteråt. Om det ska bli smörgåstårta eller om man ska fixa nån fin tårta - som till bröllopet. Eller om man ska göra smörgåstårta. Måste se om det går att ordna med musiken - dvs att man får texterna etc. vilka psalmer. Vad man ska ha på sig ;) ja det är ju mkt. Å nu är det Johan som håller i tråden eftersom det är hans bästa vän. Känner inte för å ringa själv och säga, nej men tjena. Kan du öka takten. Det är hans jobb. men han är såå seg. Han har ingen panik. Allt går i slow motion. Vill man ha någe gjort så får man göra det själv. Men ja. Det går ju inte så bra i det här fallet. Nästa helg kommer iaf Johans "bror" upp hit. Han var hans best man på bröllopet. Så då ska han fråga om han vill bli gudfar. Men ja tror redan det är bestämt. Han frågade redan på bröllopet nämligen. Eller fråga och fråga. Han sa DU SKA. haha. Själv tycker jag det hela är jobbigt. Vi får se hur det blir med allt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilken fin tårta!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: