Jävla humör..

usch ja e på så dåligt humör! Förstår inte varför jag är det? Tycker det kommit å gått på sistone. Är det inte det ena jag stör mig på så är det det andra. Å jag älskar att störa mig på mig själv i första hand. Varför jag låter vissa människor komma åt mig. Varför inte bara skita i det. Varför irriterar jag mig på andra överhuvudtaget. Känns som om de egentligen skulle kunna säga vad som helst.. Men det är ju något som triggar det. Jag vet bara inte vad. Vart går gränsen till att saker å ting blir skryt? Du vet allt jag hör är bla bla bla. Men ja reagerar på bla bla bla oxå. Så svårt å förklara. Försökte tala med Johan här för en stund sen. Men ja tyckte att jag bara lät dum. Jag kan ju inte ens förklara det. Så blev jag bara mer å mer irriterad på mej själv. Suck! Jäkligt svårt å ventilera saker å ting som jag inte ens kan förklara. löjligt!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: