Ny frissa?

Satan va smal ja va här..  *snyft snyft*
Funtar på å kapa av mig håret igen.. Trivdes ju så bra i det korta. Men ja vet inte. Kommer ja att ångra mig sen? Känner bara att ja behöver en radikal förändring. Och det är NU.


Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Du är lika fin idag, gumman! Fin mamma och allt! :)

2009-07-31 @ 08:31:09
Postat av: Therese och Henry

Det var snyggt med den längden! Och tycker även den bilden till vänster på bloggen är snygg, ser ut som du har lockigt hår där...? Det passar du också bra i!



Jag är likadan som du, klipper av allt ibland men kan ångra mig lite efter ett tag. Tar ju ändå en stund att växa ut håret igen.

Men sen så fort det är långt, klipper jag det. Kan aldrig bestämma mig. Nu när jag såg bilderna på dig blev jag sugen på att klippa kort jag med =) s

kramis


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: