Dag 1 utan socker..

Ja så har det nästan gått en hel dag nu utan socker. Än så länge har det gått ganska så bra.. Ja överlag. Jag kom från sickla och gick igenom hammarby sjöstad. Å då går ja förbi nån kiosk som har nån jäkla fläkt gåendes genom väggen. Alltså luften sprutar ut..Å ut kommer doften av ahlgrens bilar! fan oxå. tvär nita. å tänkte, nej nu ska ja köpa bilar. ja skiter i vilket. men som tur var så hade ja ju glömt min plånbok i bilen - å den hade johan. så vilken tur ja hade *Asg* =)

i Morgon ska ja inte närma mig en affär. Som max gå ut med hunden. men handla utan uppsyn får inte inträffa. Just nu är jag fanimej sugen på allt. Är ju baaara för att ja tänker på att ja inte ska äta det. annars vet ja inte om ja hade varit så sugen. är ju inte hungrig direkt..

Antal steg idag: 13700

Mina fina kommentarer
Postat av: L

asg blåste det ahlgrens bilar doft?? haha usch vad jobbigt det måste varit. Själv var jag duktig och köpte inget gottis alls till mig idag när jag var i affären. Tänkte nu får det vara nog! Men mm sen skulle J till affären iallfall så jag tvinga honom att köpa med sig choklad. Suck, denna jävla choklad!! Måste verkligen dra ner på onyttgiheterna.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: