Dag 5...

Mamma kom med kakor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! grr morr fnys fan. Mamma ville ju bara vara snäll å sa att vi alla skulle dela på det. dvs ja johan å min bror. å dem är ju sååååå goda just dem. Å johan ville ha några med sig hem. ja förstår honom. för dem e sååå goda. Än så länge har ja inte tagit en. är rädd för att om ja tar en så tar ja två å så är ja körd. Får se om ja halkar dit ikväll iaf. Satt å drack te och tänkte, mmm gott det skulle vara med kaka. Å nej, vi har ju det hemma.. oooooooooooo *jobbigt*

antal steg idag: 5064  - glad att ja inte behövt att vara ute mer. jäkla skit väder!!!!!


upd--> tre kakor har blivit mina :P äh får se det som lör eller nått. är inte sugen på mer. så det är ju bra,. däremot ska ja unna mig ett glas vin. man får ju passa på då man INTE är gravid *s* (ÄN)...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: