Hmm kom ju på..

Jag är värdelös. haha. Idag så började jag bra iaf. Va sugen på choklad redan kl 12??? Tänkte, det här är ju inte sant. Ja menar - jag har inte varit sugen på choklad på hela veckan. Å nu är jag det. Löjligt! Jag handlade iaf inget. Men det slog mig iaf att det kanske var bättre att börja på måndag. I morgon ska vi på student (massa crap), på lör så fyller johans mormor år (massa crap) och sen på sön så kommer johans föräldrar hit - ja inte HIT - men till sthlm å då ville dem att vi skulle komma å möta dem å käka (en massa crap). Efter denna helg så lugnar det ner sig lite. Känns inte skoj att sitta och neka tårta å allt annat socker som de har att erbjuda. Jag är en svag person och jag behöver inte den där jäkla skiten i nyllet då jag ska försöka. Behöver liksom isolera mig ifrån det där. Så svag är jag. Men första veckan är ju värst. Å behöver ja inte ha det i nyllet så ska jag nog klara av den veckan. Så kan vecka två inledas med att jag faktiskt klarat en vecka - vilket hjälper mig rent psykiskt. Så så ligger strategin just nu iaf. Så måndag it is. jag hoppas bara inte jag glömt det tills dess *Asg*

Å tack för alla peppande ord, ska ta med dem på måndag. Läsa om å om igen! ♥

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: