köpt..


Va inne just och la en beställning på ägglossningstest och graviditetstest. Det fungerade ju inte förut med ägglossningstest, men jag vill prova ändå. Fungerar det nu så är det ju bara bra. Känns inte som om det är hela världen om det inte funkar.
Nån gång ska vi ju få bebis iaf! :D *hoppas*
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag och mannen låg och prata igår. Vi kan helt enkelt inte bestämma oss. Om vi ska avvakta till att försöka i aug. Det är så himlans många som fyller i april, så jag tycker att det är en trist månad att få bebis i. Maj däremot är det ju dessto lugnare. Men å andra sidan så känner jag att bara vi får ett syskon till, så spelar det ingen roll när den kommer. Kan man bli mer galen på sig själv eller? Så motsägande..

Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

men man vet ju aldrig när bebis blir till heller...



kram

Postat av: L

Lycka till gumman! Åh tänk theo med en lilla syster :D

hihi.

Ni kanske inte ska tajma allt för mycket heller fördå kanske det inte blir så att det funkar den månaden eller dom två nästa så helt plötsligt blir det höst bebis.Bättre att slänga sig in i elden liksom. skratt

2009-06-15 @ 20:53:06
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Therese och Henry

Kör på med en gång tycker jag, man vet aldrig när det tar sig! =) Bara tacka och ta emot när det blir något...

kram

2009-06-16 @ 14:13:04
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: