Lite julfint..

Lite svårt å fånga hur fint det blev. Ligger stjärnanis och kanelstänger i där. Men det är inte riktigt klart än..

 

Blev fyra st julstjärnor med.. Imorrn ska ja ner och rota i källarn. OM jag orkar..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Så himla mysigt du gjort i fönstret!! Blev jätte fint!! Nu vill jag oxå pyssla... men det får vänta tills imorrn och helgen!! Ska iaf sätta upp julgardinerna och stjärnor/ljusstakar imorrn hade jag tänkt!! Vill till Rusta oxå!! Vill ha de där stjärnorna på fot de säljer ut för 49kr... Säkert bara skit, men kanske håller EN jul iallafall... Om de skulle gå sönder är ju inte det hela världen isf!!

Ett par kompisar ska till Karlstad på lördag... De ska till Rusta... Ska höra om de kan köpa med 2 till mej... Vill ha i v-rummet... Svarta helst, men tror de bara har vit och röd!! Då får det bli vit isf!!

Får se vad det blir!!



Hoppas ni haft en mysig dag på prinsens första födelsedag!



Ta hand om er!!

Kramen


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: