Pussgurkor! :D

Ni är sådana pussgurkor. Känner mig på så mkt bättre humör efter att jag hört från er att man kan "häva" att nån är gudmor. Antingen inte ha nån alls eller ge det till någon annan. Ska ringa prästen hade jag tänkt. Redan i morgon om jag hinner. Tror dock inte jag kan det. Skulle bara känns sååå mkt bättre faktiskt. Och johan var verkligen på den idén. Då han inte ville ha henne som gudmor egentligen. MEEN han sa inget till mig, så hur skulle jag då veta? Dessutom kändes det bra just då - iom att hon hade fått missfall och jag tyckte synd om henne. Tänkte att det kunde pigga upp henne vilket det oxå gjorde. Nu i efterhand så ångrar ja ju mig djupt. Nästan redan i början på juli, då det började märkas tydligt att hon inte brydde sig om Theo.

Det här med att någon är gudmor tar jag väl inte på största seriösaste allvar. Men jag tycker ändå att det ska vara någon som jag känner och umgås med. Alltså vara en vän. Så det skulle vara skönt att bara sudda bort henne från den rollen. Och kunna gå vidare. Ah så skönt. För DET är det enda som tynger mig nu. Helst skulle jag oxå vilja att kyrkan skulle skicka ut ett brev om att hon inte längre va det. Va gott ja skulle må då.. :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Men vännen. Vem var dte som vart gudis till theo då? =S jag trodde det var hon din bästa vän.. lillemor eller vad hon heter?

kram

Postat av: Annika

Haha, men gud. Ja, hoppas det går igenom och att hon kan få ett brev. "För din kännedom". S

2009-11-27 @ 08:54:45
Postat av: L

Men gud kan man??? Det där måste jag gräva vidare i! Rebecca har liksom ingen aning om vilka hennes gudföräldrar är,vilket säger rätt mycket om hur mycket dom total skiter i henne.

Du får ringa mig sen och berätta hur man gör och hur det gick för dig!

2009-11-27 @ 12:15:56
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Vad skönt att det går att stryka/ändra :) Du kan ju skicka henne ett brev annars och inleda som Annika säger ovan...



Kramar!

2009-11-27 @ 14:19:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: