Det fortsätter..

"bråket" med mary kay fortsätter.. Skulle ha klistrat in mailet här, men tyvärr så funkar inte hälften, ja mer än hälften av alla sidorna som ja försöker komma in på.. suck. Vet inte vad som är fel. Jag förstår inte hur ja kan surfa här inne på bloggen. Alltså på mina sidor. Allt annat funkar inte.. ?

Iaf. Fick ju mail tillbaka och jag tyckte det va bara så skumt utformat. Hon ska låta glad å samtidigt arg. Man vet inte vart man har henne. Ska klistra in mailet så fort det funkar igen.

Nu kom ja iaf in på mailen. Här är det jag fick av henne:


Hej Nina
Du verkar verkligen ha fullt upp. Fast det var inte denna helgen jag skulle upp utan först 29okt-1nov. Men som jag tolkar det vill du alltså inte ha något mer med mig att göra?
Jag förstår faktiskt inte vad jag har gjort för att du ska uppleva mig så hemsk.
Min ambition har aldrig varit och kommer heller aldrig vara att ställa till det för någon. Tvärtom så, fast du kansle inte tror det, vill jag bara hjälpa inom de ramar jag kan.
Det måste vara härligt att ha en vän som du som ställer upp så helhjärtat. Integritets skäl förhindrar mig dock att diskutera kunder med andra. Även om ni är vänner.
Däremot kan jag förklara hur nöjdhetsgarantin fungerar. (detta var jag noga med att beskriva på klassen).
I första hand handlar den om se till att kunden blir nöjd med resultatet i sin hy. Eftersom MK erbjuder ett brett sortiment kan vi skräddarsy program i mycket hög utsträckning. Därför är första åtgärd att byta produkter i serien för att se om man kan uppnå ett resultat där kunden blir nöjd. Först efter att det utretts får man pengarna tillbaka. Det är MK som stort företag som står för nöjdhetsgarantin och jag behöver uppfylla dessa kriterier för att kunna nyttja den.
Jag hoppas också på ett lyckligt slut i den här "soppan" som du uttrycker det. Att alla blir nöjda och glada, men främst Lillemor som har det såå jobbigt.
Det är verkligen inte roligt för mig heller att bli ifrågasatt och misstrodd på detta sätt.
Om du vill så kvarstår fortfarande mitt erbjudande om att ses när jag kommer upp. Du vet ju faktiskt inte vad du tackar nej till. Jag gillar ju dig alla fall och tycker du är en härlig och kul tjej.
Kram Ulrika

Nu under dagen så har Lillemor varit inne på mary kay's internationella sida och hittat en del fakta. Man ska inte behöva ta emot grejjer på grejjer. Så jag vet att så fort Lillemor hade tid så skulle hon skicka iväg ett mail. Hon hade däremot inte svarat på det mailet som Lillemor skickade sist. Alltså hon Ulrika från mary kay. Så ja hoppas att hon svarar på Lillemors nu. Annars så ska vi skicka vidare ärendet. Såhär ska man ju inte behöva hålla på..

Skrev ett mail ikväll å det blev såhär:

Hej,

Nej jag är inte alls sugen på att ses. Spelar ingen roll vad du anser att jag går
miste om, för om jag inte känner för det så gör jag ju inte det.

Jag tycker inte illa om dig, tycker illa om situationen. Och jag vill inte att den ska
fortgå eller kunna uppstå igen. Klart jag står på min väns sida. Hur hade du
gjort om det var din vän? Jag bad dig inte att berätta något om Lillemor. Jag vet
redan allt. Jag beskrev bara hur jag kände.

Angående det du sa i klassen så sa du att det fanns en massa ja, men till Lillemor
så sa du att hon bara hade ett alternativ. Dessutom så var man inte nöjd så skulle
man få pengarna tillbaka. Å det ska ju inte bli en brännande känsla i ansiktet av
era produkter. Inte heller få en massa finnar etc. Så uppenbarligen så fungerar
det ju inte. Hon kommer ju inte bli nöjd förrän hon har sina pengar tillbaka. Så då
känns det ju som om det bara finns ett alternativ.. Om kunden då ska bli nöjd.

Du som person är inte ifrågasatt. Handlar ju om era produkter. Det är väl därför
vi ens skapade kontakt. Och jag är inte intresserad av att köpa dem. Inte heller
mina vänner. Inte genom mig. Det var allt jag hade att säga.

Så nu får vi väl se vad som händer här näst helt enkelt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Väldigt bra skrivet gumman! Hoppas hon fattar nu mera, både att du inte vill ha henne hos dig och att Lillemor inte blir nöjd förran hon fått pengarna tillbaka. kram

2009-10-13 @ 20:17:59
Postat av: Helen

Verkar vara en konstig människa det där....



Hoppas att hon förstod den här gången :D

Kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: