Mer usch..

Sen förra inlägget, va har det då gått? 8 tim (ja nu 9). Så har ja blödit så förbannat mkt. Jag har fått byta binda så himlans ofta. Bara rinner igenom. Satt en kvart i soffan (sen ja hade bytt).direkt hade det runnit igenom bindan, trosan, byxan å på soffan. TUR att vi inte har en ljus soffa. Det har droppat blod på golvet. Toan är fylld så fort ja sätter mej där. Känner hur det rinner. Jag har gjort av med över ett paket bindor, ja nästan två. på 8 tim. vi skulle ha åkt å handlat nya bindor, men eftersom johan måttt dåligt så blev det inte av. Asså tjockare. ja vad som helst så att det inte rinner igenom varje kvart. Just nu är det så jäkla illa så jag sitter med en blöja. bokstavligen en blöja. Theo's. Så hemskt ju! Men ja vet inte vad jag ska göra.

Sitter å läser på fass å de snackar ju om ml hit å dit. vem fasen sitter å räknar? hur gör man ens det? Tur att ja käka järntablett både igår å idag. Jag som redan har issues med blodbrist. Tycker att det har ökat nu de senaste timmarna.. Blir det värre så får ja nog ringa sjukvårdsupplysningen.

Mina fina kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman..låter som det är det som jag var med om för några månader sedan.Det är hemskt när det kommer så mycket blod..man blir rädd..jag ha inte gå på toan förs det ran igenom allt & har aldrig varit med om det förr så jag vet exakt hur då mår & känner sig ..det är hemskt..Det kan vara små klumpar som bildar sig vid mens som sen ska komma ut & det kan göra så satans ont så du inte vet var man ska ta vägen sen kommer allt ut ur sen..Ring en läkare eller prata med någon för du ska på en kontroll så allt ser bra ut..Första tanken var att ajg hade fått missfall med så var det inte..små klumpar kom ut sätnidgt & det gör så ont..kändes som en liten förlossning...ajajajaj...kommer du i håg när jag nämde när jag hade det...Hoppasa tt du inte mår allt för dåligt..jag åkte med ambolans upp på sjukhuset för jag svinmade av & tappade så myclet blod ..är rätt vanligt att man får det efter abort & efter du inte har haft mens på jätte länge..så det har samlat på sig..så det är inget farligt mend inget trevligt.kram rkam

Postat av: L

Skriver detta i den här bloggen så inte min kära mor kan läsa detta. Tänk på det om du kommenterar i min blogg. =)

JAg har precis skrivit ett inlägg i min blogg om det kryptiska meddelande jag skrev tidigare idag.

Min mamma ringde 2ggr!! och frågade om det och var "orolig" nyfiken! Men jag sa inget utan vart bara grymt irriterad. Speciellt när hon ringer andra gången! Så det inlägget jag skrivit nu riktar sig inte till dig! Ta inte illa upp. Jag syftar helt och hå¨llet på mina jobbiga föräldrar.

Tack för din omtanke. Kram

2009-10-03 @ 21:29:14
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: L

ja jag med!!! =) ska bli super kul!! Hoppas du mår jättebra imorgon och att du får sova ordentligt inatt. kramis

2009-10-03 @ 21:40:23
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

Det där låter ju inte alls bra, fy vad läskigt, skulle jag se så mycket blod skulle jag nog svimma. Asså jag skar upp hela fingret igår, och då menar jag verkligen djupt. Jag låg halvt avsvimmad och grät i sängen medans Fredrik plåstrade om mig.

Är det inte farligt att förlora så mycket blod? Det låter verkligen som extrema mängder om det kan blöda igenom så snabbt...läskigt, hoppas att det går över. Kram

2009-10-03 @ 21:46:17
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: